szerda, szeptember 27, 2006

tsókolom, jóccakát...

Most értünk haza Macival a Filter nevezetű helyről... Igazából sokra nem emlékszem, hiszen egyetlen aprócska korsó sör erejéig élveztem a hely hangulatát. Maci már ott volt Kisbarátnőjével Dórival, egy erőskezű hosszúhajú sráccal (olyan erős a kézfogása, hogy majdnem összepisiltem magam) meg egy szemüveges széparcú leányzóval. Én Valaki Mással érkeztem oda, teljesen véletlenül...KOMOLYAN. Csak és kizárólag sétáltunk, és egyszercsak ismerős lett a környék és ismerős volt a minden és felhívtam Macit, és már lent is voltunk... És már itthon is vagyok... De ez nyílvánvaló... Hogy nem a Filterből írok, nem?? Maci itt ül mögöttem... Kicsit messze, merthátugye nagy a szoba..És épp egy macit rajzol...És most kért meg , hogy vegyem ki a CD-met, és rakjak be mást...Mert Sneaker Pimps nem jött be neki...Nem is értem..Pedig sztem nagggyon jó...És tudod, most már nincs is kedvem írni...

Nincsenek megjegyzések: