vasárnap, szeptember 24, 2006

Nem is rossz dolog ez....már értem...kicsit

Gyerekek!!!! Alig pár órája csináltam ezt az izéé..blog oldalt, és imádom. Ugyan egyenlőre senki sem tud a létezéséről, de legalább nem vagyok zavarban és most úgy írok, mintha tudnám, ezt csak én látom majd....(akkor miért írtam hogy "Gyerekek!!!!"???)
Most jöttem Drága Nagyapámtól...akit mostantól csak úgy emlegetek, ahogy mindig is...lassan 20 éve...Szal...Most jöttem Papitól, akitől most sajnos nem kaptam meg a szokásos heti, kétheti adag Bátorítást...A Heti Bátorítás valami olyasmi, mint a napi Túró Rudi. Kábé. ..Értitek, hogy ha nincs meg, akkor hiányérzet, meg ilyenek kezdenek feltörni...Politizáltunk...persze azt is mindig szoktunk...Elegem van ebből a kellemetlen helyzetből...Eddig is persze már elegem volt..de most éreztem igazán először, hogy kihat rám is...elmaradt a HB. Merthátugye...a tüntetősdi másfél utcányira esett meg ideiglenes lakhelyemtől, a néha pálinkaszagú és kupis, ámbár kellemes és barátságos Macibarlangtól.....Mégis. naaa hát a HB maradt el...tutira az egész hetemet meghatározza majd...

Nincsenek megjegyzések: