kedd, szeptember 26, 2006

Jó reggelt.........psztcsSSS.........

Nagyon halkan gépelek, alszik a lakás...8:50 van, Macival egymásranéztünk a sötétben, mikor 7kor megcsörrent a kegyetlen ébresztő...Rögtön tudtuk... Ma nem megyünk be reggel 8ra... Csak annyit mondtam: Kutatásmódszertaaan...Ő meg annyit, hogy: Most én sem akarok bemenni... és azzal a lendülettel folytatódott a horkanások és alváshangok monoton, piciny zaja...
Mr. Géza már távozott... Peti szunyál... Arián meg messze van... 3 ajtó választ el minket. Szóval általában, bár egy lakásban lakunk, fogalmam snincs mit csinál, ügyködik, babrál, agyal, ötöl éppen. Még macival is többnyire msnen beszél. Tegnap megjegyeztem neki, hogy hétvégén gondolkodtam egy jelzőn..Hogyan is tudnám Ariánt jellemezni? Mikor megmondtam nki, hogy szerintem: BÁJOS...Igencsak meglepődött. Lehet többen inkább a BAJOS kifejezést használnák vele kapcsolatban... De erről nincsenek pontos információim:)
Péter mindig nagyon kedves és állandóan etetni akar, ha éppen ő is eszik...Biztos nem szeret magányosan enni. Én nagyon szeretek magányosan enni, meg magányosan főzni, meg magányosan órákat fürdőszobiban eltölteni, de ezzel be is zárult a magányos tevékenységek köre...Majd szólok, ha van még...
Mr. Géza is egész jól viseli a személyemben felbukkanó, semmiből előkerülő, már nem sokáig maradó, állandóan a szobáján átjárkáló, sokszor hangosakat visító lényt, aki én vagyok...
Macikám pedig, tűr... Mióta itt vagyok: 1. újra kellett telepítenie a szgépét (mert megnéztem az astronet.hu-t és szereztem egy cuki vírust), 2. Elrontottam a redőnyt (fogalmam sincs hogy történhetett, mindig nagyon vigyáztam) és most sötétség uralkodik a szobában 3. Tegnap megállapítottuk/tam, hogy amihez én hozzáérek, az tönkremegy, meghal, eltűnik, nem működik, szomorú lesz és magányos és sötét...Na jó remélem erre rácáfol az ÉLET...



Tegnap összefutottunk séta közben egy pár volt osztálytársammal, akikre nagyon büszke vagyok, mert ügyik...cukik, meg arik:) Meg hát naaaaaaa....KÉPZŐSÖK. Ami zsúr....(Azért zsúr, és nem zsír, mert a zsúr az sokkal kedvesebb és aranyosabb meg vidámabb, mint a zsír...Vágod?)

Közben azon gondolkozom, hogy boltba kellene menni, de most meg eszembe jutott, hogy tegnap Apa felhívott, hogy nézzek lámpát a leendő lakásomba, aztán meg eszembe jutott az is, hogy vajon, van-e elég konnektor a lakásban és festés előtt nem kellene-e még berakatni párat, meg mennyit szánjak erre, meg arra, meg miből, meg hogy?

Haha Dorcidrága most írt smst, hogy "Csa anyam! B#sztal bejönni mi!:)" Invitál dumálni...Megyek is lassan... készülődni kell...Megyek az IKEA-ba lámpát nézi, meg brokkolival-sajttal töltött lazacfilét zabálni krumlipürével szinte ingyen:)

Nincsenek megjegyzések: