csütörtök, szeptember 28, 2006

Nem találtam helyem a nagyvilágban én

Tegnap furcsa volt. Beszéltük ma Dorcival, hogy neki is furcsa. Ez az egész Pest furcsa. Állandóan mennénk, állandóan programot csinálnánk meg minden, aztán meg mikor odakerülünk, hogy naaa!! akkor menjünk már!.... Vmi mindig elromlik.. De mi? Tegnap olyan állatira szürke napom volt, hogy ihajcsuhaj. Az egyetlen színes dolog a tegnapi napban az újság színes oldalai voltak...És cső..Ennyi, kész. Este ráadásul Arián kikelt magából...mármint a benne rejlő álladék. A bájos Ariánnak nyoma sem volt... Eltűnt. Kész ...Reggelre persze visszatért. Most meg lázas szegény... Maci előadáson van...Én meg rohadok a gép előtt, és házidogát írok, illetve már megírtam, és ki is nyomtattam. Nem lett rossz, de ki tudja!?Tom Waits szól, isteni. Szeretnék elmenni táncolni...vagy mittudomén... óóó olyan kedvetlen vagyok, hogy mindjárt átírom a blogcímet happyről sad blogra...:(

Nincsenek megjegyzések: