szerda, szeptember 27, 2006

eltékozolt kétezer forintom

Íme az eltékozolt kétezer forintom története...Bocs, Anya és Apa... Szóval ez történt. megtörtént...Hogy is kezdődött...Végeztem az isiben, Aztán a dolgok csak alakultak...Most először a 2 hét, és 3 nap alatt előfordult, hogy nem térhettem haza...olyan berontósan, síppal dobbal, nádihegedűvel ahogy szoktam... Nem akartam zavarni. Akartam meglátogatni a Svéd Csodát, de egyedül mégsem...Maci meg most hát naaa. Nem ért rá... Kopp. Most először. Pedig IKEA-fan és mégsem. Dorcidrága olyan hulla volt, egyemapiciszivét, hogy már előadás közben elaludt... Felhívtam Zsuzsát, hogy hátha majd ő... de ő sem. Egyedül tengtem-lengtem, végigjártam nyálcsorgatvacsepegtetve az Árkádot.
Akartam venni ezt, meg azt... Persze ebből az van általában, hogy kiválasztom, felpróbálom, majd megnézem az árcédulát (-->ércédulát-->vércédulát), kitalálok egy "jó" indokot, hogy megnyugtassam a lelkem, meg az eladót, hogy ezt, meg ezt a hiperszupertrendibiszbaszt miért nem veszem meg mégsem, pedig szemmel láthatóan iszonytatóan tökéletesen áll... Nem baj, bizonyos szinten - 10-es skálán 2-es szinten- kielégítő művelet.
Majd vettem egy divatmagazint, mert csak 350 ft volt, és nagybetűkkel invitált egy jó kis akciós vásárlásra...20% engedményt kapok ha okt 14-én bizonyos boltokban felmutatom az újsághoz mellékelt kis utalványcetliket...Tuti mi? Persze úgyis el fogom felejteni, és már rég el fogom hagyni addigra azokat a bizonyos cetliket. Egy pillanatig azért takarékos, megfontolt és gondolkodó lénynek éreztem magam... Aztán persze elindult a lavina... éhes lettem ugyanis..miért is ne? Tudván tudtam, hogy otthon szuperfini kaja vár Maci bárhűtőjében, amit még otthon ÉN készítettem el..Mégis mikor az Árkádban elértem a kajarészleghez, egyszerűen nem tudtam ellenállni...És kajáltam...tehát máris ott tartok, hogy újság 350 ft, és meki 990 ft (ráadásul az a pancser, aki kiszolgált azok után, hogy kétszer megkérdezte, hogy mit kérek és én kétszer azt válaszoltam tisztán és érthetően, hogy MAJONÉZt, csakazér is KETCHUPot adott, amit már csak akkor vettem észre mire lecsücsültem végre...mindegy)...Megettem, jó volt, bűntudat egy szál se. Elindultam haza, ránéztem az órámra, felszálltam egy metróra, majd egy villamosra és leszálltam a sarkon...Írtam egy smst, hogy csörögjön, ha mehetek... beültem az Erzsébet Kávézóba, elővettem az újságomat, végigolvastam...(mindent tudok a farmerokról, Valentínóról, az aktuális fülbevalcsi-, öv-, kencefice-trendről, méregdárga szirszarokról stb. Lányok, bátran kérdezzetek) és az uccsó lap közben hívott Maci, hogy elfelejtette bekapcsolni a telóját és már egy órája mehetnék.. a kávézóban 800 ftot fizettem...volna, ha nem hagyok borravalót...Így költöttem el 2 óra alatt 2ezer kurva ftot. Ügyes vagyok ugye?? Köszönöm, köszönöm....

Nincsenek megjegyzések: