hétfő, szeptember 25, 2006

Provokátor nem adja fel...

Na...Amint kiírtam magamból kellemes kis pöttyös blogomban a történteket...Kis provokátorom F. Tibor felkelt reggel...(gondolom, hogy aludt) és miután (gondolom full csipás szemmel) bekapcsolta a számítógépet, rákapcsolódott a világhálóra...Majd megnézte az iwiw oldalát, meglátta, hogy a kis boríték piros és pörög...Majd megjegyezte válaszában, hogy "ágresszív" vagyok, meg csalódna bennem kellemesen...Erre én meg egy reklámszöveg támadásba lendültünk...És igen...Küüülönbenis kivagytee? Nemis ismerleeek...

Erre megint kapok egy okosságomban kétkedő levelet...majd újabb piszkálódó megjegyzést, de immár, vélek felfedezni több huncutságot az egészben, mint valódi kétkedést...
Mire én...talán győzködni próbálom, és mégsem?...Na ezt most nem értem én sem.
És jön a következő levél, hogy meg sem ismerem..talán kellene??Megy a válasz máris..Nem tudom hova tegyem F. Tibort...
......most úgy néz ki, eltűnt.
De visszatért...Nem mondja el honnan ismerem, szerinte "jó a levegőben lógni"...meg menetrendről hadovál, meg szép időről...Szép időről..Egyik kis ficcenetében megjegyezte, hogy beszélhetünk az időjárásról is...Persze gúnyosan...Most mégis ő hozza fel az időjárást...érthetelen. Álelszállt...
Mindegy. Lógjunk levegőben akkor...
Nincs sok időm, nem fogok egy provokátor miatt lekésni egy buszt...az fix...

Nincsenek megjegyzések: