vasárnap, február 11, 2007

Heaven only knows


Tiszta őrület... Miért? Miért? Az ész megáll és tényleg..mármint nem..nem az ész nem áll meg..egyébként sem mérvadó, hogy mit csinál az ész...már mondtam, olvastátok, megértettétek. Most inkább beszéljünk arról a probémáról amit már megemlítettem nektek. Hogy a jó dolgot miért követi rossz, vagy valami amit frankón rossznak hiszel, de aztán messziről kiderülhet, hogy nem is olyan rossz, de mikor benne vagy akkor áááá..tudjátok....amikor a sors pöcsöl veled. Hát velem, folyamatosan ez történik...És tudom, hogy Veled is. Csak azt nem értem, hogy ha egyszer már rájöttél a nyitjára..mármint a megoldásra, hogyan lehet elkerülni a problémát, miért tesz próbátra megint, akad az utadba...és miért nem ismerjük fel? Ha egyszer már elkövettük? Okés...Talán másodjára is bele kell esnünk...de harmadjára, meg negyedjére is???? MÉÉÉÉR? A sors pöcsöl veled. És ez fáj..Még akkor is, ha tudod, hogy talán később...Arra a következtetésre jutsz, hogy igen, át kellett élned. Megint és megint és megint..Mert így lépsz a fejlődés útjára...Az meg kurva rögös... Rögös, de hasznos. Ma lett volna egy nagyon fontos programom. Még soha nem vettem részt ilyenen, és a következő 3 évben nem is tudok majd részt venni ilyenen. És nagyon vágytam elmenni, és mégsem, természetesen az én hibámból. Okés...tapasztaltam mást helyette, naccerű...Sors..kedves...Mi a fenéért játszadozol velem? Jólesik mi? Köszi...Londonról le lehet zizzenni...Mert...SORS!! ha bele mersz gányolni a londoni szerelemetesbarátnős utazásomba, akkor állatira nem leszünk jóban...és ezt vedd fenyegetésnek...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

pöcsöl...velem ÉPP most.