csütörtök, február 15, 2007

Üdvözlet Londonyból:)

Szépjóreggelt!!! Jelentem a leányok, Pú&Pú jól vannak:) Szépek és dógoznak, baromira örültek az otthoni kajának, macinak, estébé cuccoknak, Szivecskémnek, és sztem nekem is egy kicsit;) Az első pár itt eltöltött percben kiderült, hogy imádjuk a várost, és szerintem bármikor itt tudnánk maradni...akár most is. Szóval nem is megyünk haza....Majd csak egy év múlva kb. vagy soha... Muhahahahaaaa:) Na jó...haza fogunk menni, de aztán az első adandó alkalommal visszajövünk, hogy itt dolgozhassunk, és éljünk, és ...........na jó ez sem fedi a valóságot. Igazából fantasztikus, gyönyörű, olyan hely, ahol bárki szívesen élne, nem is csoda, hogy ennyi féle népség összekevereddett itt...Bár igazából nem is keverednek. Ki-ki a saját kasztjában utazik. Sok az előítélet, vannak kevésbé kedvelt bőrszínek, de tudjátok mi van......
Engem ez baromira nem érdekel:) Szeretem ezt a multikulturális környezetet!! Reggel csuda tiszták az utcák, minden ragyog, tényleg szuper, irigylésreméltó tisztaság... Délutánra azonban úgy teleszemetelik a járdákat, az utcákat, hogy rossz nézni... Egész nagy ingyenesújságok.pl thelondonpaper hevernek szanaszét...Persze reggelre minden eltűnik. 3 hajléktalant láttunk...Illetve én csak kettőt. Szöszikém mindig mindent hamarabb észrevesz, mint én. Komolyan néha olyan, mintha ő járt volna művészetibe és nem én. Csak azért persze, mert én hajlamos vagyok menni mint a birka, és szemmagasságig, (+ néhány méter) nézegetem az épületeket. Szivecske meg felnéz, megnézi a homlokzatokat, vagy egyszerűen csak kíváncsi mi milyen magas... nem tom..Tegnap lejártam a lábam, mert ugye úgy volt, hogy baromi szar idő lesz, és én nem hoztam sportcipőt, hogy abban túrázzunk a városban...sebaj, ma veszek egy cipőt:)
Ha most kinézek az ablakon, ragyogó napsütés, fátyolfelhő, remélem szép napunk lesz! most megyek, hajatmosok...
Trish, drágám! Gyűlnek a képek!

Tsók Apa, Anya!!! Minden király...leszámítva hogy első nap magamrarántottam a fogast, ami tiplistől, mindenestől faldarabokkal együtt kiszakadt a falból....Tegnap estére a nagy lyukak be voltak tömve, és sztem, ma már le is festik...itt mindenki ezermester...csak nekem volt ciki:)

Nincsenek megjegyzések: