vasárnap, április 01, 2007

képzelt séta, egy gyönyörű tavaszi napon:)


Elképzelem, hogy kimegyek egy kis zakóban, hiszen még egész hűvös van. Nem lehet ám lezserkedni egyszál pólóban...:) Tűz a nap, a napszemüveg elengedhetetlen. Fülemben az ipod-om, ami szintén csak képzelt. Mint maga a séta. Pál Utcai Fiúkat hallgatok, Szerelemharc, meg Úgy csinál...
Az utcák tiszták, körülöttem csak szép emberek, az égen fehér habosbabos felhők gyülekeznek, de nem...soha nem takarják el a napot. Feladatuk csak az ég díszítése. Tavasz van.. nem az első tavaszi nap, de képzeletben még sosem volt ilyen gyönyörű tavaszi nap...Képzeletfagyit nyalok, képzeletvirágot kapok, egy kedves képzelt nénitől ingyen, csak mert jó napja van. Csak mert rámosolyogtam. Csak képzeletben:) Képzeletben, nincsen kutyaszar, képzeletben nincsen hajléktalan. Képzeletben utcai zenészek miatt kiveszem a fülemből a képzelt ipod-omat. Képzeletben egy ezrest rakok a képzelt kalapjukba. Képzeletben mindenki egytől egyig mosolyog. Képzeletben szerelmesek andalognak mellettem, és én nem irigykedve nézem őket...Képzeletben pillangók repkednek az egész városban. Képzeletben nem fáradok el, csak visz a lábam előre. Képzeletben meglátok egy kirakatot, a tökéletes képzeletbeli cipővel...bemegyek a képzeletbeli üzletbe, felpróbálom a képzeltcipőt, és boldogan állapítom meg, hogy képzeltcipő az én lábamra lett teremtve:)
Képzeletben az iskola tökéletes, képzeletben tanulás nélkül is kitűnő vagyok. Képzeletben az iskola mellett dolgozom, és képzeletben egy nap 34 órából áll. Képzeletben bármit megkapok, amit csak akarok. Képzeletben akkor repülök New Yorkba, vagy Londonba a szeretteimhez, amikor csak akarok...Képzeletben holnap indulok... Képzeletben a Milánóban ülök, ezen a csodás tavaszi napon, és eltöltök egy délutánt a barátnőimmel..Tamarával, Angival és Dorcival...
Képzeletben egyszerre két helyen is lehetek:)
Tehát: Popi a csajokkal vihog képzeletben a Kossuth-téren Nyíregyházán.
Ági pedig andalog tovább Pest napsütötte utcáin, Ipodjával a fülében...Összefut egy csomó ismerőssel, és boldog...
Boldog vagyok ezen a szép képzeletbeli tavaszi napon... Mert én döntöm el, merre visza lábam, rajta az új cipővel. Én döntöm el, hogy a következő sarkon egy kávézó lesz..Képzeletben jegeskávét szürcsölök, a hideg szívószálon át...
Képzeletben valahol az uca felől ismerős hangot hallok...Képzeletben nem fordulok meg, képzeletben tudom, hogy ki érkezett. Képzeletben egy bukósisak landol a mellettem lévő széken., és valaki hátulról átölel, miközben megérzem a parfüm illatát, amit tőlem kapott...
Képzeletben a fülembe súg valamit amit csak én hallok... Képzeletben boldog vagyok...Képzeletben együtt ülünk egy napsütötte kávézóban, majd felülünk a képzeletbeli motorra, és elmegyünk jó messzire...Ketten. Képzeletben:)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

drága kedvesem...
úgy teszel, mintha mindez csak álom lenne a te valóságban is hibátlan világodban...