hétfő, március 05, 2007

A nagy találkozás......:)


Nahátkéremszépen...100 év után végre összehoztuk...sikerült...:) Egész jól sikerült:) Sőt...
A lány a képen (amelyik nem én, hanem a másik) a másodunokatesóm...Akinek tündéri kisgyermekként (aki voltam) véresre haraptam a hátát. Azóta nem találkoztunk.Két ekkora arc ugyanis nem fér meg egy asztalnál:)...Jelentem: jó a csaj, vagány, csajos. Szeressük hát őtet:)
Tesók lettünk, ő egyszem leánya a képen szintén látható apukájának (aki az egyik leghűségesebb olvasóm--->köszi:)
Szóval volt itt minden:

...koncert..(komoly fajta..., fúvósokkal, hatalmas energiával)

...buli...(ivós fajta...fúvósokkal, még mindig hatalmas energiával, na meg Sanyibá'val, a csapossal, aki szerint én tudok vmit...miután meghallgatta elméletemet a felesezés művészetéről...)

...táncitánci...(pörgős fajta..., aztán...telefonelhagyós, pénzcsipeszelhagyós fajta...)

Apa&Anya! Becsszó, jó voltam...4 jéger...1,5 sör...mint egy kisangyal:) nem?:) ..Ja, és Betti is "jókislány"volt, Péter:)

Igazi törődő..ÉN!!.. agyabagyaaabagyabaaaablublublbublbuuuuuegyemmmmeeeeg....arctépkedés, vállveregetés...:)

Hugi...:P, az ügyi... a csokor, amit tőlem...meg én...ja, meg a hangszer....

Betti szüleivel várjuk a lyányt:)
Ezután következett az ihajcsuhajeriszdelahajamat light:)...
folyt.köv.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Legszebb Blogíró! Köszönöm a részletes tudósítást, ami összecsengett a Bettiével. A fényképek ismerősek és szerencsére a blog stílusa, a csúnya szavak nélkül is, No.1.

Névtelen írta...

Kicsim! Köszi hogy nem részletezted az 5 házipálinka meg a Matyi történetét :) Érzékenyen érintett volna...:)