kedd, december 26, 2006

:((

Fáj a torkom, beteg vagyok, fáradt vagyok, sápadt vagyok, nyugi csak és kizárólag önsajnálatról van szó. Évvégi Kimerültség erőt vett rajtam. minden mire vágyom...Egy lángos, meg forralt bor. valahol messze. Ahova nem gyalog megyek, hanem repülve. Egy nagyölelés, az is jól esne, meg bátorító szavak. Igen, hisz páratlan év jön.......Minden évben eljátszom ezt.. Annyira reménykedtem tavaly ilyenkor, hogy majd idén!!!!!!!!!Majd idén, mivel páros év van, minden rendben lesz. Sétagalopp:) Most viszont jön a 2007-es év.. a 7 es szám eleve...hogyismondjam...nemszereteeem. Vagy igen? 7en mint a gonoszok...MI vagyunk heten, mint a gonoszok, + Szoszi, a leg. Már bejelentkeztem hozzá:) Januárban megyek, behajtom az évi első nagyölelést, bátorítást:)

Összegezni kellene a 2006-os évet.......Kezdhetném mondjuk az elején. Kezdjük , ahogy a tradicionálisan ilyenkor megjelenő képeslapon...Kezdjük így: FUCK 2006

ÁÁÁ h nem. Mégsem. Sok minden derülne ki, ha én most elkezdeném pontosan leírni, hogy mi is történt, meg mikor, meg egyáltalán. Nyugikaaa. Nem vészes.
Akkor csak nagy vonalakban: Na jó......
Az év első pár hónapja kiborító volt, aztán esztelen volt, aztán felelőtlen volt, aztán felhőtlen volt, aztán felnőttes, most meg fáj a torkom;)
Jövőre: Bárcsak jövőre megtörne a páratlan évekre jellemző szomorkodás...2006-ban sajnos megtört vmi. Páros év ellenére többen választották a nyár végén a Mennyország Tourist utazási irodát a csalából, és a környezetemből egyaránt. Persze valszeg így kellett lennie. Nosztalgia, sírásrívás, fotóalbum, szomorkodás..
Olyan gyorsan elrepült. 20 lettem. De nem változom. Nem is akarok. Nem akarok megváltozni. Úgy élek, ahogy nekem tetszik. Más nem mondhatja meg nekem, mi a jó. Hányszor tévedtem? Hányszor hallgattam másokra...Mindig megszívtam. Más erkölcsi normája szerint élni nem nagy élvezet. Sőt. Csajok, Ti vágjátok ezt!!!! Anya, Apa, ti is pontosan tudjátok. 2007-ben talán valóra válnak az álmaim. ...(Nyuuugiii Angi, Sean Connery már nem aktuális, majd átirányítom hozzád!!!) Csók Drágáim!! Minden szeretetem a Tiétek!! Persze csak ilyenkor karácsonykor, egyébként ...........

Nincsenek megjegyzések: