szombat, október 21, 2006

OttHome-ról szeretettel

Jajj Drágáim!!

Nagyon jól vagyok, de komolyan. Öröm, boldogság, család, barátok.
Az utóbbi héten olyan sok minden történt megint... Csak mivel még nincs netem, nem tudom folyamatosan frissíteni az oldalt.
Feri, a nagybratyóm állati jó arc, nagyon bírom, hülyéskedünk, meg marhulunk. Most épp itt van Bogdányban, hazahoztam a családnak! Folyamatosan etetjük, itatjuk és csak mesélünk, mesélünk, mesélünk. A nagy meglepije az volt, hogy Ausztráliából is épp itt van egy rokon, Papikám unokatestvére, együtt voltak gyerekek... Mármint Papi, meg Öcsi. Nagy poén, hogy Öcsi is Sanyi, meg Papi is Sanyi, meg Apa is Sanyi, meg tulajdonképpen Sasa is Sanyi, úgyhogy a névadáskor marha kreatív családból 4 Sanyi ült egymás mellett az asztalnál...Jó mi? Ja, meg 2 Ágnes. Haha. Csak Feri volt "más".
Szóval, beszélgetés, fényképnézegetés, iszogatás, evés. Ez a hétvégi progi. Egészen jól viselem:)

Pesten meg.....Pesten is jó az élet:)

Van szép új számítógépem, most vettem, meg szép új fényképezőm. Buszke vagyok rá, mert a saját spórolt pénzemből vettem, igaz, ingem-gatyám ráment.
Na íme a kis család, a képen azért nem vagyok rajta, mert én fotóztam:
Anya, Apa, Öcsi Ausztráliából, Feri Floridából, Papikám, meg Sasa:)




Nincsenek megjegyzések: